Guinot Szalon Eger

Vállalási Szabályzat


- A javító-karbantartó szolgáltatások minőségvédelméről szóló 78/1987.XII.14. MT rendelettel módosított 16/1976.(VI.4.) MT rendelet (továbbiakban „R”) 1.§ 1. bekezdésében foglaltak alapján kozmetikai szolgáltatásokra vonatkozó előírásainak megfelelően az alábbiakban határozom meg a minőségtanúsítás módját, a számlázás és a minőségi kifogások intézésének rendjét:


A szolgáltatás vállalásának módja:


1. Fizetési rend, számlázás módja:


Az üzlet a kifüggesztett Árjegyzékben rögzített szolgáltatások teljesítését vállalja.


A vállalkozó a szolgáltatás elvégzése után kézi vagy gépi nyugtaadásra kötelezett, illetve ha a Vendég kéri előzetesen, Készpénzfizetési Számlát kell adnia.


A szalonban Készpénzes és Bankkártyás fizetési módra van lehetőség. Kártyás fizetést kérjük előre jelezni. Az Ajándékutalványok szolgáltatás igénybevételére, valamint termékvásárlásra használhatóak fel a vásárlástól számított 3 hónapon belül. Az Ajándékutalványok átruházhatóak, készpénzre nem válthatóak, abból készpénzes visszatérítésre a Vendég nem jogosult.


A vállaláskor közölni kell a várható szolgáltatási díjat.


2. Időpontfoglalás, lemondás és változtatás lehetséges módjai és szabályai:


A szolgáltatás megrendelésének módja: Szóbeli, kizárólag telefonos vagy személyes bejelentkezésre van mód. Időpontfoglalásra kizárólag nyitvatartási időben van lehetőség.(ld.: Nyitva tartás)


Egyértelműen meg kell határozni, hogy a vállalkozó milyen szolgáltatást teljesít, mire vállalkozik, különösen akkor, ha a megrendelő adottságai a szolgáltatás minőségét, tartósságát befolyásolják. (pl.: a vendég egészségi állapotának a hatásai) ha az elvégzendő szolgáltatás előreláthatóan befolyásolja a munka minőségét, annak tartósságát, a megrendelőt erről tájékoztatni kell. Amennyiben a feltételei csak munkavégzés közben vagy utána derül ki, közölni kell a szolgáltatást igénybe vevővel. Olyan munka, melyre megállapodás nem jött létre (a vendég nem kérte) nem végezhető.


A vállalkozó nem köteles fogadni ittas, vagy fertőző betegségben szenvedő, vagy tisztátalan megrendelőket, valamint az üzletben garázda, vagy megbotránkoztató magatartást tanúsító személyeket!


Időpontlemondás keretei: Időpontlemondás legalább a kért időpontot megelőző 24 órán belül lehetséges telefonon. Amennyiben lemondásra a szolgáltatás napján kerül sor a kért szolgáltatás díja 100%-ban megfizetendő a vállalkozó részére. Kivételt képez ez alól a vendég önhibáján kívüli események létrejötte (pl. betegség). Második lemondás után nincs több lehetőség vállalkozótól időpontfoglalásra. Időpont módosítás lehetőségei: Időpontot módosítani a kért időpont előtt legalább 24 órával van lehetőség. Időpont módosítás egy adott időpontra vonatkozóan egyszer kérhető.


3. Érkezés és távozás rendje:


A szolgáltatásokra érkezők a megbeszélt időpontra érkezzenek a szalonba. A 15 percet meghaladó késés esetén a szolgáltatás időtartama lerövidül, vagy nem kerül teljesítésre a következő bejelentkezés függvényében.


4. Nyitvatartási idő:


A szalon hétfőtől péntekig 8 - 16.00 között, szombaton 9 - 13.00 között tart nyitva. Előzetes bejelentkezés minden esetben szükséges.


Hétvégi és ünnepnapokon történő vállalás feltételei: Ünnepi időszakban, amennyiben vállalkozó külön erre rendelkezést hozott, az ünnepi nyitva tartás lesz mérvadó, ezt vállalkozó előre rendelkezésre bocsájtja a vendégek részére. A nyitvatartási időn kívüli szolgáltatások teljesítése 50%-os felárral teljesítendőek kiemelve a vasárnapi munkavégzésre vonatkozóan (pl. vasárnapi esküvő).


5. Kísérőkre vonatkozó szabályok:


A kabinrendszerben történő szolgáltatásteljesítés miatt a szalonban kizárólag, csak a bejelentett Vendég tartózkodhat! A családtagok, kísérők a szolgáltatás elvégzése után érkezhetnek a Vendégekért. A Vendégek komfortérzetének növelése érdekében tisztelettel kérem ezen pontban foglaltakat különösen szem előtt tartani!


6. Gyermekekre vonatkozó szabályok:


Gyermekek tartózkodására nem kialakított a szalon, ezért a kért időpontra kérném, hogy felügyeleti módját biztosítsa gyermekének/gyermekeinek!


7. Kisállatokra vonatkozó szabályok:


Higiéniai okokból a szalonba kisállatot hozni tilos!


8. Szalonban tiltott tevékenységek:


Az alábbi tevékenységek tiltottak a szalonban: Dohányzás, alkoholfogyasztás, hangos telefonálás.


9. Vendégek értékeinek védelme:


A hozott értéktárgyak tárolására a Vendégek zárható szekrényben helyezhetik el értéktárgyaikat.


10. A minőségtanúsítás módja:


A vállalkozó a munkát a legnagyobb gondossággal, a szakmára vonatkozó szabályok és előírások (kozmetikai kezelések, gyantázás, szempillafestés, elektromos kezelések stb.) betartásával végzi el.


Felelősséget vállal a minőségi munkáért, az általa felhasznált anyagok minőségéért, és azért, hogy a szolgáltatást a megrendelő igénye szerint végzi el. A szolgáltatásokhoz olyan anyagok alkalmaz, (festékek, arckezelő anyagok, pakolások stb.) melyek nem károsítják a vendég bőrét, melynek használata maradandó változást nem okozhat a vendég hátrányára.


A vállalkozó felelősség vállalása nem terjed ki a szolgáltatás minőségét befolyásoló tényezők (biológiai sajátosságok és külső behatások, időszakos egészségügyi okok: allergia, betegségekből adódó bőrproblémák, a vendég maga által okozott bőrkárosodások gyógyulási rendellenességeiből adódó problémák, terhesség vagy daganatos állapot eltitkolása) miatti reklamációkért. A személyi szolgáltatásoknál az azonos munka minősége függ az egyén biológiai felépítésétől, biológiai szerkezetétől, hormonális állapotától, illetve ezek zavaraitól. Az ezekre visszavezethető panaszok nem terhelik a munkavállalót. Amennyiben a vendég hozott anyagból végeztet arcán, kezeléseket, ezt a kiszolgálási árnál figyelmen kívül kell hagyni. Hozott anyagból kizárólag a sminknél van lehetőség szolgáltatás elvégzésére (pl. rúzs), minden más esetben kizárólag a francia GUINOT cég anyagaival történik a szolgáltatás teljesítése. A hozott anyag minőségéért valamint az abból következő hibákért sem terheli felelősség a munkavállalót.


11. A minőségi kifogások intézése:


A szolgáltatás befejezésekor meglévő hibákért, a hiányosan végzett munka minőségéért a munkavállaló felelősséggel tartozik. A szolgáltatást igénybevevő észrevételét, esetleges minőségi kifogásait közölje a munkavállalóval.


Amennyiben egyetértés nem jönne létre, a vendég igényelheti a hiba:


  - azonnali megszüntetését

  - más időpontban történő elvégzését.


Amennyiben a véleményeltérés továbbra is fennmarad, a kifogást és az igényt a nyugta felmutatásával az üzletben Jegyzőkönyvbe kell rögzíteni. Ha a megegyezés így sem jön létre, vagy rendezése kérdésében vita merül fel, a vállalkozó köteles három napon belül a „Szolgáltató Fejlesztő Tanácsadó Vállalat” (Budapest XIII. Hegedűs Gyula u. 13) szakvéleményét kérni az eset részletes leírásával. A minőségvizsgáló szervezet szakvéleménye a vállalkozóra nézve kötelező.


Kérem a fenti szabályok tudomásul vételét és tiszteletben tartását!


Kelt: Eger 2017.11.14


Kerekné Tóth Erika
Mesterkozmetikus
Ügyvezető

Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt. További információk
Rendben